DEFINIR CRITERIS I EINES DE TREBALL
Què farem...
1. Definir eines de treball:
imatge, so, escriptura
2. Definir tema d’interés d’un dels tres proposats: a) migracions de proximitat, b) migracions al meu centre educatiu, c) migracions familiars.
3. Definir itineraris i localitació
METODOLOGIES
Cóm ho farem...
1r PAS: Crear grups de treball de 4 alumnes i rols dins del grup (gestor documental, tècnic de programari, responsable de disseny, responsable connexió amb possibles destinataris del material produit).
2n PAS: Definir tema d’interés d’un dels tres proposats: a) migracions de proximitat, b) migracions al meu centre educatiu, c) migracions familiars. A partir d’aquí cal definir criteris conceptuals de recerca: biogràfic, medi ambient, artístic…
3r PAS: Definir itineraris, localizacions i possibles destinataris.
4t PAS: Consultar exemples i cercar nous possibles referents que puguin servir de guia.
5è PAS: Documentar procés de treball.
Iniciar la documentació del procés de treball a través de registre a la web.
Es dona inici del Diari d’aprenentatge del projecte (cada grup o alumne/a fa el seu; cada centre decideix el format i quines/quantes entrades al diari ha de realitzar l’alumne/a durant el projecte, el més recomanable és descriure les tasques fetes cada setmana).
EINES I MATERIALS
Ens caldrà
- Definir eines de treball, possibilitats i disposició.
- Captures de pantalla i coordenades de localització de cada lloc. Arxiu o sessió de Google
- Formatejat de captures: proporció, tamany de fitxer, identificació i definició d’estil i tractament de les imatges en funció de les eines del programari.
- Localitzar referents sonors i/o de video, i proposar creacions en funció de l’itinerari escollit en cas de material audiovisual.
- Per material gràfic, definir eines de treball i sistema de classificació del material en producció.